Moj kratki razgovor za posljedicu je imao dodatnu stavku na mjesečnom računu, u iznosu od više od 20 kn. Uputio sam prigovor korisničkoj podršci putem emaila i zaboravio na cijeli slučaj. Račun sam pravovremeno platio kako ne bih imao dodatne troškove zateznih kamata. A onda, jednog dana primam odgovor korisničke podrške:
“(…) Provjerom je utvrđeno da na ispostavljenom računu nema nepravilnosti u vezi obračuna i naplate elektroničkih komunikacijskih usluga korištenih s predmetnog pretplatničkog broja. (…)
(…) Međutim, iako spomenutom provjerom nisu utvrđene nepravilnosti, a kako nam je zadovoljstvo korisnika na prvom mjestu, iznimno je donesena odluka o korekciji zaduženja sporne usluge (…)”E sad, koliko god mi nije jasno zbog čega signal strane mreže zahvaća ovako duboko u domaći zračni prostor, moram priznati da me akcija mojeg GSM operatera ugodno iznenadila, tim više što je sporno terećenje samo prefakturirani trošak slovenskog operatera, na koji ovi nemaju utjecaj. Za svaku pohvalu!
Pitam se samo kakve probleme moraju imati ljudi koji žive tik uz granicu…
No comments:
Post a Comment